Δεν
είναι ότι δεν απολαμβάνουμε την τεχνολογική πρόοδο. Ίσα-ίσα πιστεύουμε
ότι σαν ανθρωπότητα μπορεί να μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε σημαντικά
προβλήματα. Έχουμε όμως χάσει το μέτρο.
Όπου και να κοιτάξουμε βλέπουμε ανθρώπους με τα μάτια και τα δάχτυλά τους κολλημένα σε ένα smartphone. Δεν τους ενδιαφέρει να αντικρύσουν το θαύμα που ξετυλίγεται γύρω τους…
Δείτε το βίντεο:
pestomou.info
Όπου και να κοιτάξουμε βλέπουμε ανθρώπους με τα μάτια και τα δάχτυλά τους κολλημένα σε ένα smartphone. Δεν τους ενδιαφέρει να αντικρύσουν το θαύμα που ξετυλίγεται γύρω τους…
Δείτε το βίντεο:
pestomou.info
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...