Ανέκδοτο: Η υπηρέτρια και η αύξηση αποδοχών! « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

Ανέκδοτο: Η υπηρέτρια και η αύξηση αποδοχών!

Ανέκδοτο: Η υπηρέτρια και η αύξηση αποδοχών! 

Η Μεξικανή υπηρέτρια ζήτησε αύξηση αποδοχών…

Η Κυρία ήταν πολύ αναστατωμένη γι’ αυτό και αποφάσισε να της μιλήσει για την αύξηση.

Τη ρώτησε λοιπόν: “Μαρία, γιατί θέλεις αύξηση μισθού;”

Μαρία: “Λοιπόν, σενιόρα, υπάρχουν κάποιοι λόγοι για τους οποίους θέλω την αύξηση. Το πρώτο είναι ότι σιδερώνω καλύτερα από σας”

Κυρία: “Ποιος σου είπε ότι σιδερώνεις καλύτερα από μένα;”

Μαρία: “Ο σύζυγός σας το είπε”

Κυρία: “Α. ναι;”

Μαρία: “Ο δεύτερος λόγος Κυρία είναι ότι είμαι καλύτερη μαγείρισσα από σας”

Κυρία: “Ανοησίες, ποιος είπε πως είσαι καλύτερη μαγείρισσα από μένα;”

Μαρία: “Ο σύζυγός σας το είπε”

Η Κυρία, όλο και περισσότερο ταραγμένη: “Α, το είπε;”

Μαρία: “Ο τρίτος λόγος είναι ότι είμαι καλύτερη…… στο κρεβάτι από σας”.

Η Κυρία, πραγματικά βράζει τώρα και τα δόντια της τρίζουμε.

Κυρία: “Ο σύζυγός μου σου το είπε και αυτό;”

Μαρία: “Όχι σενιόρα … ο κηπουρός”.

Κυρία: “Λέγε, πόσα θέλεις…”
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook