ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Μήνυμα Θεσσαλονικιού προς τους πολιτικούς στο... πίσω τζάμι του αυτοκινήτου του! « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Μήνυμα Θεσσαλονικιού προς τους πολιτικούς στο... πίσω τζάμι του αυτοκινήτου του!

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Μήνυμα Θεσσαλονικιού προς τους πολιτικούς στο... πίσω τζάμι του αυτοκινήτου του!




Με έναν πρωτότυπο τρόπο επέλεξε να διαμαρτυρηθεί ένας πολίτης από τη Θεσσαλονίκη,



 θέλοντας να εκφράσει την αγανάκτησή του για την κρίση που ταλανίζει τη χώρα, εξαιτίας της πολιτικής που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια.



Εμφανώς... μετανιωμένος για τις επιλογές του στην κάλπη, έχει αναγράψει στο πίσω τζάμι του οχήματός του το μήνυμα:


«Ζητώ συγνώμη από το παιδί μου που σας ψήφιζα.


 Τώρα ξέρω», ενώ το μήνυμα συμπληρώνει η... χαρακτηριστική ελληνική χειρονομία αποδοκιμασίας!


car2


Πηγή: aftodioikisi.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook