ΦΟΒΕΡΟ: Τι να πίνετε μετά το σουβλάκι για να μην παχαίνετε! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

ΦΟΒΕΡΟ: Τι να πίνετε μετά το σουβλάκι για να μην παχαίνετε!

Κατηγορία ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ στις   10:20 μ.μ.  |  Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015


Λίγο μετά την απόλαυση έρχονται συνήθως οι τύψεις! Υπάρχει όμως λύση για να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας εδέσματα χωρίς να παίρνετε κιλά…


  Νέα μελέτη δείχνει πώς μπορούμε να «εξουδετερώσουμε» ένα λιπαρό γεύμα.
Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Μπέρκλεϊ της Καλιφόρνια διαπίστωσαν ότι ο χυμός από γκρέιπφρουτ (χωρίς πολτό) είναι πιο αποτελεσματικός από το νερό στη διατήρηση του βάρους έπειτα από την κατανάλωση ενός γεύματος με πολλά λιπαρά.

Κατέληξαν στο συμπέρασμα αυτό ύστερα από ένα πείραμα. Έδιναν συγκεκριμένη ποσότητα λιπαρών και συνολικών θερμίδων για 100 ημέρες σε μια ομάδα ατόμων. Έπειτα από κάθε «γεύμα» τους έδιναν είτε χυμό από γκρέιπφρουτ διαλυμένο σε νερό (σε διαφορετικές συγκεντρώσεις) ή νερό.

Όσοι άνθρωποι κατανάλωναν τα περισσότερα λιπαρά και έπιναν στη συνέχεια το χυμό πήραν κατά 18% λιγότερο βάρος και παράλληλα παρουσίασαν σημαντική πτώση στα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα τους σε σύγκριση με αυτούς που έπιναν απλά νερό..

Αναμένονται περισσότερες μελέτες ώστε να αποσαφηνιστεί ο ρόλος του φρούτου στο αδυνάτισμα και να διαπιστωθεί κατά πόσο είναι εξίσου αποτελεσματικό στον ανθρώπινο οργανισμό.

Σε κάθε περίπτωση, δε βλάπτει να το δοκιμάσετε!

Πηγή  

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...