Άρρωστο! Καθαρίστρια σε νοσοκομείο έβαζε στο νερό συναδέλφων της... ούρα! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Άρρωστο! Καθαρίστρια σε νοσοκομείο έβαζε στο νερό συναδέλφων της... ούρα!

Κατηγορία ΔΙΕΘΝΗ στις   9:20 μ.μ.  |  Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Άρρωστο! Καθαρίστρια σε νοσοκομείο έβαζε στο νερό συναδέλφων της... ούρα!

Επεισόδιο από το ντοκιμαντέρ “Deadly Woman” θυμίζει αυτό που συνέβη στην Κύπρο! Μια καθαρίστρια, η οποία εργαζόταν στο Νοσοκομείο Αμμοχώστου,  για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους, έριχνε συστηματικά ούρα στο νερό συναδέλφων της!

Η αποκάλυψη της απρεπούς πράξης της καθαρίστριας έγινε, όταν οι συνάδελφοι της άρχισαν να εμφανίζουν ανεξήγητους πόνους, ζαλάδες και εμετούς .

Η διεύθυνση του νοσοκομείου, θέλοντας να δει τι πραγματικά συμβαίνει, ξεκίνησε έρευνα τοποθετώντας μεταξύ άλλων και κάμερα παρακολούθησης!  Η καθαρίστρια απαθανατίστηκε να τοποθετεί άγνωστο υγρό στις φιάλες νερού των συναδέλφων της.

Αμέσως κλήθηκαν οι άνδρες της αστυνομίας, οι οποίοι ανακρίνοντας την «δράστρια», διαπίστωσαν ότι από τις ….20 Ιουλίου (δηλαδή εδώ και ένα μήνα)  τοποθετούσε στις φιάλες ούρα από τα αποχωρητήρια του νοσοκομείου.

Μάλιστα, έπειτα από ειδική εξέταση, διαπιστώθηκε ότι το επίμαχο υγρό περιείχε τον…. ιό του σταφυλόκοκκου.

Η καθαρίστρια τέθηκε υπό αστυνομική κράτηση για τα περαιτέρω.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...