Έρχεται και πρόστιμο για τον Παναθηναϊκό « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Έρχεται και πρόστιμο για τον Παναθηναϊκό


Σαν να μην έφτανε στον Παναθηναϊκό ο αποκλεισμός σοκ από την Καμπάλα και η οικονομική ζημιά από την πρόωρη αποχώρησή του από τις Ευρωπαϊκές διοργανώσεις, έρχεται και πρόστιμο για το «τριφύλλι».

Τα συνθήματα κατά…

 

του Πλατινί, τα βεγγαλικά, το ντου των οπαδών και όλο το εκρηκτικό κλίμα στο ματς της Πέμπτης, αναμένεται να φέρουν «καμπάνα» και μάλιστα βαριά.

Και σε συνδυασμό με την απώλεια των εσόδων από την συμμετοχή του Παναθηναϊκού στους ομίλους, η τιμωρία έρχεται για να ολοκληρώσει το «κραχ» του συλλόγου, σε μία φάση που είχε αυξήσει το μπάζετ, ποντάροντας σε μία Ευρωπαϊκή του πορεία.

Πηγή: gazzetta.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook