Με το στόμα ανοιχτό έμεινε ηλικιωμένος άνδρας στο Λουτρο Αμφιλοχίας όταν το πρωί της Δευτέρας
βγήκε από το σπίτι τους και αντιλήφθηκε ότι άγνωστοι δράστες του είχαν καρφώσει έναν κασμά στο
αυτοκίνητό του που το είχε σταθμευμένο έξω από το σπίτι του.
Να σημειώσουμε ότι οι δράστες άφησαν και ένα απειλητικό σημείωμα.
Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου υπέβαλε μήνυση κατά αγνώστων χθες το πρωί στο Α.Τ. Αμφιλοχίας όπου διενεργείται έρευνα ...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...