Λήστεψαν γνωστό ζαχαροπλαστείο - Πήραν 15.000 ευρώ! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Λήστεψαν γνωστό ζαχαροπλαστείο - Πήραν 15.000 ευρώ!

Λήστεψαν γνωστό ζαχαροπλαστείο της Καλαμάτας - Πήραν 15.000 ευρώ!

Η ληστεία έγινε σε ένα από τα πιο γνωστά ζαχαροπλαστεία και βιομηχανία παστελιού της περιοχής.
Ήταν εννέα το βράδυ όταν δύο άνδρες με κουκούλες, μπήκαν στο ζαχαροπλαστείο.
Κρατούσαν όπλα και ζητούσαν τα λεφτά...

Τελικά κατάφεραν να πάρουν 15.000 και να διαφύγουν με μοτοσικλέτα.

Η Αστυνομία κάνει έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook