Υπερψηφίστηκε το Μνημόνιο - Μόλις 116 οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ που ψήφισαν ναι - 32 τα όχι από τον ΣΥΡΙΖΑ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Υπερψηφίστηκε το Μνημόνιο - Μόλις 116 οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ που ψήφισαν ναι - 32 τα όχι από τον ΣΥΡΙΖΑ

ΝΑΙ» ψήφισαν 222 βουλευτές , «ΟΧΙ» 64 βουλευτές, ενώ 11 βουλευτές ψήφισαν «παρών»
- Καταψήφισαν από τον ΣΥΡΙΖΑ:
- Λαφαζάνης Βαρουφάκης, Κωνσταντοπούλου, Ουζουνίδου, Βαλαβάνη, Στρατούλης, Ήσυχος, Κοδέλας, Ζαχαριάς, Σωτηρίου, Χατζηλάμπρου, Κώτσιας, Λαπαβίτσας, Σταθάς, Χαραλαμπίδου, Γαϊτάνη, Σκούμας, Ιωαννίδης, Τσανάκα, Δελημήτρος, Ζερδελής, Διαμαντόπουλος, Σαμοΐλης, Μακρή, Διώτη, Αμμανατίδου, Ζάννας, Κριτσωτάκης, Λεουτσάκος Πετράκος, Κυριακάκης, Ψαρρέα και Κυρίτση
- Παρών δήλωσαν Μητρόπουλος, Μιχαλάκης, Τζήκα, Κατριβάνου, Καραγιαννίδης, Λέβα, Δερμιτζάκης, Κουρεμπές, Κυρίτσης, Κανελλοπούλου, Σεβαστάκης και Α. Καββαδία
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook