Χαμός σε καφετέρια της Πάτρας, όταν ελεγκτές επιβεβαίωσαν παραβίαση που κόστισε στον ιδιοκτήτη
21000 ευρώ.
Το κλιμάκιο είχε κατέβει από την Αθήνα και ερευνούσε αν οι εργαζόμενοι είναι ασφαλισμένοι. Μια σερβιτόρα και ο dj δεν
είχαν τα απαραίτητα χαρτιά και τότε ξεκίνησε το κακό.
Οι ελεγκτές έκοψαν πρόστιμο 21.000 ευρώ, παρά τους ισχυρισμούς του ιδιοκτήτη πως ο dj έκανε quest εμφάνιση και τότε
αυτός από τα νεύρα του χτύπησε το χέρι του σε τραπέζι με αποτέλεσμα να αποκομίσει ένα κάταγμα!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!