Μετά την ανακοίνωση τις τραπεζικής αργίας οι πολίτες χρησιμοποιούν, ως επί το πλείστον, τα ΑΤΜ στις τράπεζες για την ανάληψη των χρημάτων – Προσοχή σε όσους περιμένουν. . . λίγο πιο πέρα – Κρούσμα κλοπής και στο Αγρίνιο κατά τις βραδινές ώρες.
Αρκετοί μεταβαίνουν στα μηχανήματα ΑΤΜ των τραπεζών αργά τη νύχτα προκειμένου να αποφύγουν τις μεγάλες ουρές. Ένα περιστατικό απόπειρας κλοπής μετά από ανάληψη σε ΑΤΜ συνέβη πρόσφατα και στην πόλη του Αγρινίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες κατοίκων, ένας νεαρός άνδρας πήγε γύρω στη 1:00 τα ξημερώματα σε κατάστημα κεντρικής τράπεζας στο Αγρίνιο προκειμένου να βγάλει τα «πολυπόθητα» 60 ευρώ. Αφού έφυγε από την τράπεζα λίγα μέτρα πιο πέρα του επιτέθηκε ένας άγνωστος προσπαθώντας να του αφαιρέσει τα χρήματα. Το θύμα κατάφερε να αποκρούσει την επίθεση του κλέφτη και μάλιστα να του επιτεθεί τρέποντάς τον σε φυγή. Ο νεαρός άνδρας φοβισμένος από το όλο συμβάν κάλεσε την αστυνομία προκειμένου να τον μεταφέρει με ασφάλεια στο σπίτι του.
Σύμφωνα με έρευνες, μετά την κήρυξη της τραπεζικής αργίας το ποσοστό των ληστειών έχει αυξηθεί κατά πολύ. Για αυτό συνιστάται οι πολίτες να αποφεύγουν να πραγματοποιούν αναλήψεις από τα ΑΤΜ κατά τις βραδινές ώρες και ειδικά σε σημεία που δεν είναι κεντρικά και είναι σκοτεινά ενώ οι μικρότερες ηλικίες και οι ηλικιωμένοι καλό θα ήταν να έχουν πάντα μαζί τους κάποιον συνοδό.
agrinioreport.com
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...