Σοβαρό τροχαίο στην Εθνική Οδό « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Σοβαρό τροχαίο στην Εθνική Οδό

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   5:40 μ.μ.  |  Σάββατο 4 Ιουλίου 2015



Ρεπορτάζ: Παναγιώτης Βλαχουτσάκος


Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε λίγο μετά τις 12.15 το μεσημέρι στο 21ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας.


Ύστερα από ισχυρή ροπή αέρα, ένας άντρας ο οποίος επέβαινε σε μια μηχανή εξετράπη της πορείας του και έπεσε στην άσφαλτο. Ευτυχώς κατάφερε να επιβιώσει της πτώσης, ωστόσο η κατάστασή του θεωρείται σοβαρή.


Στο σημείο έφτασε όχημα της ΕΛ.ΑΣ., καθώς και ένα ασθενοφόρο το οποίο παρέλαβε τον οδηγό προκειμένου να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο.
zougla.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...