“Λαμπάδιασε” αυτοκίνητο στην εθνική οδό « aitoloakarnanianet

Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

“Λαμπάδιασε” αυτοκίνητο στην εθνική οδό

“Λαμπάδιασε” αυτοκίνητο στην εθνική οδό

Αυτοκίνητο “τυλίχτηκε” στις φλόγες στην εθνική οδό στο ύψος του σταθμού “Σείριος”. Δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά τα αίτια της φωτιάς.

Αυτοκίνητο πήρε φωτιά στην εθνική οδό εν κινήσει στο ύψος που βρίσκεται ο “Σείριος”.

Η φωτιά σβήστηκε γρήγορα, χωρίς ευτυχώς να υπάρξει κάποιος τραυματισμός.

Τα αίτια της φωτιάς δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά.

Πηγή: lamiareport.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook