Δείτε την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δικαιολογία που έγραψε σε διαγώνισμα αδιάβαστος μαθητής λυκείου στη Θεσσαλονίκη.! « aitoloakarnanianet

Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

Δείτε την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δικαιολογία που έγραψε σε διαγώνισμα αδιάβαστος μαθητής λυκείου στη Θεσσαλονίκη.!

Δείτε την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δικαιολογία που έγραψε σε διαγώνισμα αδιάβαστος μαθητής λυκείου στη Θεσσαλονίκη.!


Επινόηση ή αλήθεια; Ο Θεσσαλονικιός μαθητής του 12ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης 

μας άφησε “παγωτό” με την δικαιολογία του. Υποστηρικτής του ΠΑΟΚ 

και με πολλά ορθογραφικά λάθη κατάφερε να αποσπάσει τον βαθμό 5 έχοντας στην “βαλίτσα” του, αυτή την φοβερή δικαιολογία!!!
Δείτε τι έγραψε:
2

david-avramidis.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook