Επινόηση ή αλήθεια; Ο Θεσσαλονικιός μαθητής του 12ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
μας άφησε “παγωτό” με την δικαιολογία του. Υποστηρικτής του ΠΑΟΚ
και με πολλά ορθογραφικά λάθη κατάφερε να αποσπάσει τον βαθμό 5 έχοντας στην “βαλίτσα” του, αυτή την φοβερή δικαιολογία!!!
Δείτε τι έγραψε:
david-avramidis.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!