Επινόηση ή αλήθεια; Ο Θεσσαλονικιός μαθητής του 12ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
μας άφησε “παγωτό” με την δικαιολογία του. Υποστηρικτής του ΠΑΟΚ
και με πολλά ορθογραφικά λάθη κατάφερε να αποσπάσει τον βαθμό 5 έχοντας στην “βαλίτσα” του, αυτή την φοβερή δικαιολογία!!!
Δείτε τι έγραψε:
david-avramidis.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...