Οδηγίες για την διευκόλυνση των μετακινήσεων των πολιτών που επιθυμούν να συμμετέχουν το απόγευμα στις συγκεντρώσεις του «ΟΧΙ» και του «ΝΑΙ» στο Σύνταγμα και το Καλλιμάρμαρο αντίστοιχα, και θα χρησιμοποιήσουν το μετρό, έδωσε πριν από λίγο, με ανακοίνωσή της, η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής.
Συγκεκριμένα, η αστυνομία συνιστά σε εκείνους που θα πάνε στην συγκέντρωση του «ΟΧΙ» στην Πλατεία Συντάγματος να χρησιμοποιούν το σταθμό του μετρό του Συντάγματος.
Ακόμα, ενώ εκείνοι που θέλουν να συμμετάσχουν στη συγκέντρωση του «ΝΑΙ» στο Καλλιμάρμαρο να χρησιμοποιούν τους σταθμούς μετρό Ευαγγελισμός και Ακρόπολη.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...