Έχω συνηθίσει να αποφεύγω τις συχνές τοποθετήσεις και ιδιαίτερα όταν αυτές έχουν να κάνουν με τα πολιτικά ζητήματα της χώρας. Κι αυτό όχι διότι δεν είμαι γνώστης των γεγονότων αλλά επειδή δεν θέλω κανένας αναγνώστης μου να θεωρήσει ότι υπηρετώ συμφέροντα. Έτσι λοιπόν επιλέγω να ασχολούμαι με άλλη θεματολογία.
Σήμερα όμως νιώθω χρέος μου να πω μερικά πραγματάκια για τις τελευταίες εξελίξεις στην χώρα μας. Καλώς ή κακώς γνωρίζουμε ότι η κατάσταση είναι κρίσιμη. Αυτό όμως που με στεναχωρεί εμένα περισσότερο από όλα είναι ο διχασμός μας… Μαλώνουμε και τρωγόμαστε μεταξύ μας, παίζοντας το σωτήρες, νομίζοντας πώς η άποψή μας είναι η σωστή! Ο κόσμος έχει τρομοκρατηθεί χωρις να ξέρει το γιατί!!! Γιατί; Γιατί έτσι πρέπει…Γιατί έτσι θέλουν…
Θα σας μιλήσω απλά, λιτά και εντελώς εξηγημένα… ΕΛΛΗΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΓΕΣΑΙ… Στο facebook, στο twitter , έξω από τις τράπεζες, μέσα στα αστικά λεωφορεία κι όπου αλλού υπάρχει δυνατότητα να συμβεί αυτό!!! Τους αρέσει όλο αυτό… Μόνο έτσι μπορούν να υλοποιήσουν τα σχέδια τους!!! Όταν ο λαός είναι αποδυναμωμένος όλα γίνονται ευκολότερα!
ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΞΥΠΝΑ!! ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΕ ΦΟΒΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!! Ο ΒΡΕΓΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΟΒΑΤΑΙ … ΜΟΛΙΣ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΒΑΤΑ, ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ!!!! ΕΙΡΗΝΗ ΗΜΙΝ…
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...