Το έπαθε το ...ανεγκεφαλικό! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Το έπαθε το ...ανεγκεφαλικό!



Με έναν ακατάπαυστο βομβαρδισμό από ξεκαρδιστικές ατάκες υποδέχτηκαν στο τουίτερ το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος και τα παρεπόμενά του.

Αυτό που έγινε χθες στο τουίτερ δεν έχει προηγούμενο (το ’χω ξαναπεί νομίζω αυτό, οπότε μπορεί πράγματι να μην έχει προηγούμενο αλλά σίγουρα θα έχει επόμενο).

Τα τουίτς έσκαγαν σαν οβίδες από παντού. Τόσο κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας, όσο και μετά τις πρώτες δημοσκοπικές εκτιμήσεις του αποτελέσματος, αλλά κυρίως μετά την ασφαλή πρόβλεψη της συντριπτικής νίκης του ΟΧΙ.

Τα περισσότερα ποστ, εννοείται, είχαν να κάνουν μ’ αυτό ακριβώς το αποτέλεσμα -και με την παραίτηση Σαμαρά που προκλήθηκε εξ αυτού- αλλά και με την απροκάλυπτη κωλοτούμπα των εμφανισθέντων στα κανάλια εκπροσώπων της αντιπολίτευσης.

Λες κι ήταν συνεννοημένοι, ρε παιδί μου. Ενώ απαξάπαντες, πριν από την Κυριακή, είχαν λυσσάξει να ουρλιάζουν ότι το δίλημμα του δημοψηφίσματος ήταν «ναι ή όχι στο ευρώ», χθες βράδυ ξαφνικά άλλαξαν τροπάρι. Και, κουνώντας το δάχτυλο (καθότι αν δεν έχεις ξετσίπωτο θράσος δε γίνεσαι πολιτικός στην Ελλάδα), έλεγαν με μια -στομφώδη- φωνή  ότι «το μήνυμα του δημοψηφίσματος είναι πως η κυβέρνηση πρέπει να φέρει μια πολύ καλύτερη συμφωνία»...

Φυσικά, από τα βέλη των τουιτεράδων δε γλίτωσαν ούτε οι ΑΡΔ. Οι αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι, που λέγαμε και χθες. Καθότι αυτό το συντριπτικό ΟΧΙ δεν ήταν μόνο μια ήττα των πολιτικών λιτότητας. Ήταν μια συντριπτική ήττα των δημοσιογραφικών φερέφωνων, μια πανωλεθρία του μιντιακού κατεστημένου…
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook