«Ναι στην Ελλάδα-ΝΑΙ στο Ευρώ»
Στην πλατεία Δημοκρατίας στο Αγρίνιο πραγματοποιήθηκε η διαδήλωση υπέρ της Ευρώπης και του ΝΑΙ στο δημοψήφισμα της Κυριακής, που διοργάνωσαν τα μέλη της κίνησης υπέρ του «ΝΑΙ», την οποία απαρτίζουν η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, το Ποτάμι, η ΔΗΜΑΡ αλλά και παρωγικοί φορείς της περιοχής όπως η Ένωση Αγρινίου, η Ένωση Ξενοδόχων και το ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας. Στη συγκέντρωση το παρών έδωσαν πολλά στελέχη της αυτοδιοίκησης και των κομμάτων που τάσσονται με το «ΝΑΙ», ενώ η συμμετοχή πολιτών θα μπορούσε να πει κανεί ότι ήταν κάπως περιορισμένη.
Στη συγκέντρωση εκφώνησαν ολιγόλεπτες ομιλίες ο δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου, η αντιπεριφερειάρχης Αιτωλοακαρνανίας Χριστίνα Σταρακά, ο δήμαρχος Αμφιλοχίας Απ.Κοιμήσης, ο δήμαρχος Θέρμου Σπύρος Κωνσταντάρας, ο πρόεδρος του ΤΕΕ Κώστας Ρόκος, ο πρόεδρος της Ένωσης Αγρινίου Θωμάς Κουτσουπιάς, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Xρήστος Κωστακόπουλος και ο πρόεδρος των χοιροτρόφων Γιώργος Χρήστου.
agrinioculture.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!