ΟΧΙ ημίχρονο, ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ τελικό « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

ΟΧΙ ημίχρονο, ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ τελικό

Κατηγορία ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ στις   3:00 μ.μ.  |  Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015




Σκληροί κι αμείλικτοι οι τουιτεράδες απέναντι στην ελληνική πρόταση προς τους θεσμούς, αλλά πάντα με (αυτο)σαρκαστική διάθεση και χιούμορ. (Έτσι και καταφέρουν ποτέ να κάνουν και τους τουιτεράδες να χάσουν το χιούμορ τους, ε, τότε ήρθε το τέλος...)

Το τσεκ ιν στο φέισμπουκ θα μπορούσε κάλλιστα να είναι:
Ο χρήστης «ελληνικός λαός» νιώθει «μαλάκας» στην τοποθεσία «Ευρώπη».

Τι, όχι; Τι εννοείς ΟΧΙ; Αυτό δεν ψηφίσαμε; Διότι, με βάση τα ρεπορτάζ για την ελληνική πρόταση προς τους δανειστές, φαίνεται ότι το ΟΧΙ ήταν αποτέλεσμα ημιχρόνου, το τελικό είναι ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.

Δηλαδή, για να καταλάβω, αφού με το ΟΧΙ τους παρακαλάμε να μας πάρουν τέτοια μέτρα, έτσι κι είχαμε ψηφίσει ΝΑΙ τι θα γινόταν; Θα μας παίρνανε και τα σώβρακα; Θα μας βοηθούσαν ν’ ανοίξουμε το λάκκο για να πέσουμε μέσα; Τότε τι σκατά έγινε το δημοψήφισμα, το αποτέλεσμα του οποίου -υποτίθεται πως- «θα ενδυνάμωνε τη διαπραγματευτική ισχύ της χώρας»;

Μη βιάζεσαι, θα μου πεις. Δε βιάζομαι, μια πρώτη, επιφυλακτική, τοποθέτηση είναι αυτή, περιμένω να δω πιο αναλυτικά την ελληνική πρόταση, και κυρίως το πού θα κάτσει η μπίλια τελικώς -καθότι  δε νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος με στοιχειώδες IQ που να ευελπιστεί ότι οι εταίροι θα δεχτούν μετά βαΐων και κλάδων το email Τσακαλώτου χωρίς να πάρουν το φτυάρι για να σκάψουν ακόμα πιο βαθιά.

Και είναι όντως επιφυλακτική η τοποθέτηση, έτσι κι ήταν εντελώς ξεκάθαρο την ώρα που έγραφα τούτες τις γραμμές το τοπίο να ‘στε σίγουροι ότι θα ήμουν πολύ πιο σκληρός. Και εύχομαι να ξεκαθαρίσει σύντομα με τέτοιον τρόπο ώστε να μη -χρειαστεί να- γίνω. Καθότι σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να τοποθετήσουμε με κάθε επισημότητα την περικεφαλαία του βλάκα στην κεφάλα μας, και εγώ και κάμποσα ακόμα εκατομμύρια Έλληνες ακόμα, που είχαν την αφέλεια να πιστέψουν ότι το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος ήταν ΟΧΙ ΣΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ…

Εξάλλου, είπαμε, πέρα απ’ τις δικές μου απόψεις, εδώ μεταφέρω και το κλίμα του ελληνικού τουίτερ. Που λίγο πολύ αυτό είναι -κι ακόμα πιο σκληρό, όπως θα διαπιστώσετε πιο κάτω (χαρακτηριστικό ότι σε χρόνο μηδέν έγινε τρεντ το χάσταγκ #ExplainNoToTsipras).

Σκληροί κι αμείλικτοι, λοιπόν, οι τουιτεράδες αλλά πάντα με (αυτο)σαρκαστική διάθεση και χιούμορ. (Έτσι και καταφέρουν ποτέ να κάνουν και τους τουιτεράδες να χάσουν το χιούμορ τους, ε, τότε θα μπορώ να πω μετά βεβαιότητας ότι ήρθε το τέλος).

Μάλιστα, χθες η ελληνική πρόταση δεν ήταν το μόνο τρεντ. Υπήρξαν και οι δηλώσεις Μέρκελ και Σόιμπλε για το ελληνικό χρέος που πρέπει να κουρευτεί αλλά δε θα κουρευτεί (ο ορισμός της παράνοιας), οι δηλώσεις αυτού του περίεργου της Ryanair, η νέα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ συγκέντρωση των Μένουμε Ευρώπη που κατάφεραν άκοπα να χωρέσουν αραία αραία μπροστά στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη και…

Α, και η βαρυσήμαντη πολιτική παρέμβαση της Άντζελας Δημητρίου.

#o_tweeteras



sdna

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...