Στις 5-5-2015 με αίτησή του και τα σχετικά δικαιολογητικά, κάτοικος Αγ.Αναργύρων Αττικής ζητεί να του καταβάλλει ο ∆ήµος Ξηρομέρου το ποσό των 1033 € που πλήρωσε
για την επισκευή του αυτοκινήτου του, από βλάβη που υπέστη περνώντας από φρεάτιο οµβρίων στο δρόµο Παλαιοµάνινας – Στρογγυλοβουνίου.
Από πλευρας του Δήμου Ξηρομέρου έχει οριστεί δικηγόρος να γνωµοδοτήσει κατά πόσο η βλάβη που υπέστη το αυτοκίνητο του αιτούντος οφείλεται σε υπαιτιότητα του
∆ήµου και κατά πόσο υποχρεούται να προβεί στην αποκατάσταση της πιο πάνω δαπάνης.
vlyziananews
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...