Δείτε για ποίο λόγο κάτοικος Αθηνών ζητάει 1033 ευρώ απο τον δήμο Ξηρομέρου; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Δείτε για ποίο λόγο κάτοικος Αθηνών ζητάει 1033 ευρώ απο τον δήμο Ξηρομέρου;

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:20 μ.μ.  |  Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015



Στις 5-5-2015 με αίτησή του και τα  σχετικά δικαιολογητικά,  κάτοικος Αγ.Αναργύρων Αττικής   ζητεί να του καταβάλλει ο ∆ήµος Ξηρομέρου το ποσό των 1033 € που πλήρωσε


 για την επισκευή του  αυτοκινήτου του, από βλάβη που υπέστη περνώντας από φρεάτιο οµβρίων στο δρόµο Παλαιοµάνινας – Στρογγυλοβουνίου.


Από πλευρας του Δήμου Ξηρομέρου έχει οριστεί δικηγόρος να γνωµοδοτήσει  κατά πόσο η βλάβη που υπέστη το αυτοκίνητο του αιτούντος οφείλεται σε υπαιτιότητα του


∆ήµου και κατά πόσο υποχρεούται  να προβεί στην αποκατάσταση της πιο πάνω δαπάνης.
epi-freatio-aftokinito
vlyziananews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...