Αν το βρίσκατε κάτω στο δρόμο,τι θα κάνατε;
οι περισσότεροι θα το έπαιρναν,
οι περισσότεροι θα το έπαιρναν,
αλλά δυστυχώς η μόνη χρήση του θα ήταν διακοσμητική συντροφιά με μια κορνίζα στον τοίχο…
Δείτε το παρακάτω video και θα εντυπωσιαστείτε:
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...