Πόση γαλήνη και πόση αγάπη πρέπει κάποιος να εκπέμπει, για να τον πλησιάσει άφοβα ένα άγριο ζώο και να τρώει από τα χέρια του…
Κι όμως ο Γέροντας ταίζει έναν άγριο λύκο!
Μήπως τελικά πρέπει να αναθεωρήσουμε κάποια πράγματα και να ανοίξουμε τα μάτια της ψυχής μας; Ίσως πρέπει να αλλάξουμε ρότα, όπως αναφέρει το perivolipanagias.
Μία φωτογραφία χίλιες λέξεις:
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!