Σε στιγμές έντασης «τσάκωσε» ο φωτογραφικός φακός τον Γιώργο Γιγουρτάκη και την Ολγα Φαρμάκη σε νυχτερινή τους έξοδο.
Το ζευγάρι, που είναι περίπου δύο χρόνια μαζί, βρέθηκε σε πίστα της παραλιακής όπου εμφανίζονται η Ελλη Κοκκίνου με τους Ονιράμα.
Αντί, όμως, το φωτογραφικό «κλικ» να τους απαθανατίσει σε τρυφερές στιγμές, ή σε στιγμές διασκέδασης, τους «έπιασε»
σε φάση... σύγκρουσης, με τους δύο τους να είναι φανερά εκνευρισμένοι και μάλιστα να μην νοιάζονται διόλου
για τα αδιάκριτα βλέμματα γύρω τους.
Πηγή: Iefimerida
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!