Πολύ πίσω ή πολύ...μπροστά; ΚΤΕΛ εκδίδει εισιτήρια σε... δραχμές! (PHOTO) « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Πολύ πίσω ή πολύ...μπροστά; ΚΤΕΛ εκδίδει εισιτήρια σε... δραχμές! (PHOTO)

Πολύ πίσω ή πολύ...μπροστά; ΚΤΕΛ εκδίδει εισιτήρια σε... δραχμές! (PHOTO)




Viral έχει γίνει στο διαδίκτυο η φωτογραφία ενός εισιτηρίου ΚΤΕΛ που φαίνεται πως αναφέρει την αξία σε δραχμές.



Στο 6ο ΚΤΕΛ Αρκαδίας, λοιπόν, για το δρομολόγιο Βυτίνα-Αθήνα-Βυτίνα, το εισιτήριο κοστίζει 34 ευρώ αν και στο έγγραφο γράφει 34 δραχμές.



Προφανώς και πρόκειται για λάθος και ίσως να είχανε ξεμείνει μπλοκάκια.


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook