Πολύ πίσω ή πολύ...μπροστά; ΚΤΕΛ εκδίδει εισιτήρια σε... δραχμές! (PHOTO) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Πολύ πίσω ή πολύ...μπροστά; ΚΤΕΛ εκδίδει εισιτήρια σε... δραχμές! (PHOTO)

Κατηγορία ΑΣΤΕΙΑ στις   11:40 π.μ.  |  Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Πολύ πίσω ή πολύ...μπροστά; ΚΤΕΛ εκδίδει εισιτήρια σε... δραχμές! (PHOTO)




Viral έχει γίνει στο διαδίκτυο η φωτογραφία ενός εισιτηρίου ΚΤΕΛ που φαίνεται πως αναφέρει την αξία σε δραχμές.



Στο 6ο ΚΤΕΛ Αρκαδίας, λοιπόν, για το δρομολόγιο Βυτίνα-Αθήνα-Βυτίνα, το εισιτήριο κοστίζει 34 ευρώ αν και στο έγγραφο γράφει 34 δραχμές.



Προφανώς και πρόκειται για λάθος και ίσως να είχανε ξεμείνει μπλοκάκια.


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...