Viral έχει γίνει στο διαδίκτυο η φωτογραφία ενός εισιτηρίου ΚΤΕΛ που φαίνεται πως αναφέρει την αξία σε δραχμές.
Στο 6ο ΚΤΕΛ Αρκαδίας, λοιπόν, για το δρομολόγιο Βυτίνα-Αθήνα-Βυτίνα, το εισιτήριο κοστίζει 34 ευρώ αν και στο έγγραφο γράφει 34 δραχμές.
Προφανώς και πρόκειται για λάθος και ίσως να είχανε ξεμείνει μπλοκάκια.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...