
Συγκλονισμένοι είναι οι φίλοι και οι συγγενείς του άτυχου 21χρόνου Μιχάλη που έχασε την ζωή του μετά απο μάχη που έδινε για να κρατηθεί στη ζωή ,
μετά τον βαρύτατο τραυματισμό του στις 24 Μαΐου , στήν επ. οδού Αγρινίου – Εμπεσού, κοντά στη Νεάπολη, όταν το δίκυκλο που οδηγούσε συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με Ι.Χ. αυτοκίνητο.
Τα μηνύματα των φίλων του στον λογαριασμό του στο facebook ραγίζουν καρδιές
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ !!!!!!!!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!





