
Συγκλονισμένοι είναι οι φίλοι και οι συγγενείς του άτυχου 21χρόνου Μιχάλη που έχασε την ζωή του μετά απο μάχη που έδινε για να κρατηθεί στη ζωή ,
μετά τον βαρύτατο τραυματισμό του στις 24 Μαΐου , στήν επ. οδού Αγρινίου – Εμπεσού, κοντά στη Νεάπολη, όταν το δίκυκλο που οδηγούσε συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με Ι.Χ. αυτοκίνητο.
Τα μηνύματα των φίλων του στον λογαριασμό του στο facebook ραγίζουν καρδιές
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ !!!!!!!!
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...





