Δάκρυα για τον θάνατο της Λήδας Κατσίλα - Πέθανε ενώ νοσηλευόταν σε νοσοκομείο ! « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Δάκρυα για τον θάνατο της Λήδας Κατσίλα - Πέθανε ενώ νοσηλευόταν σε νοσοκομείο !

Πάτρα: Δάκρυα για τον θάνατο της Λήδας Κατσίλα - Η ανιψιά του Ευάγγελου Φλωράτου πέθανε σε νοσοκομείο της πόλης!

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 42 ετών η Πατρινή Λήδα Κατσίλα. Πατέρας της ήταν ο γνωστός γιατρός...


Γιώργος Κατσίλας και μητέρας της, η αδελφή του Ευάγγελου Φλωράτου, Μαρίνα.


Με τον σύζυγό της Δημήτρη Άσπρο, που εργάζεται στην DATA RC, είχαν αποκτήσει 3 παιδιά.

Η άτυχη Λήδα έπασχε από καρκίνο και για περίπου ενάμιση χρόνο έδινε σκληρή μάχη για τη ζωή

της ενώ τον τελευταίο καιρό νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών.

 Η κηδεία της έγινε  την Πέμπτη στις 11 το πρωί στον Ι.Ν. Αγίων Πάντων στο Αίγιο.

Πηγή: patrastimes.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook