Τραγικές φιγούρες οι γονείς των δυο άτυχων φοιτητριών
Στο Πρωτοδικείο Μεσολογγίου θα ζωντανέψουν και πάλι τραγικές μνήμες του τροχαίου δυστυχήματος που έγινε στις 7 Ιανουαρίου του 2014, στα διόδια των Μαλγάρων, κοντά στη Βέροια, με λεωφορείο του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας, όπου έχασαν τη ζωή τους δυο φοιτήτριες.
Το τραγικό τροχαίο έγινε όταν ο Ναυπάκτιος οδηγός του λεωφορείου που εκτελούσε το δρομολόγιο Ναύπακτος - Θεσσαλονίκη, έπεσε πάνω σε ένα φορτηγό με Τουρκικές πινακίδες κυκλοφορίας και Τούρκο οδηγό, το οποίο είχε σταθμεύσει στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης.
Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν θανάσιμα δυο φοιτήτριες από το Μεσολόγγι και το Αγρίνιο, ενώ σε σοβαρή κατάσταση ανασύρθηκε ο οδηγός που ακρωτηριάστηκε, και άλλοι 18 με ελαφρύτερα τραύματα. Το λεωφορείο είχε 48 επιβάτες, προερχόμενους από διάφορες περιοχές της Αιτωλοακαρνανίας, που στην πλειοψηφία τους ήταν φοιτητές που επέστρεφαν στη Θεσσαλονίκη και τις άλλες γύρω πόλεις, για τις σπουδές τους, μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 18/06 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...