Αγρίνιο: Κινητικότητα στα ΑΤΜ « aitoloakarnanianet

Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Αγρίνιο: Κινητικότητα στα ΑΤΜ

Αρκετοί ήταν αυτοί που και στο Αγρίνιο έσπευσαν στα ΑΤΜ αμέσως μετά το διάγγελμα του Πρωθυπουργού και την εξαγγελία δημοψηφίσματος την επόμενη Κυριακή με ερώτημα ναι ή όχι στην συμφωνία.Η ώρα που κάναμε το ρεπορτάζ μας ήταν από 2:30π.μ έως 3:10π.μ . Κάποια από τα ΑΤΜ με περισσότερο κόσμο και κάποια άλλα με πολίτες να εναλλάσσονται χωρίς ιδιαίτερες ουρές και συνοστισμό. Κάποιοι δέχθηκαν μάλιστα να μας μιλήσουν και να μας εκφράσουν την άποψή τους για τις τελευταίες εξελίξεις.
20150627_023315

» Ήρθαμε να βγάλουμε χρήματα φοβούμενοι τις εξελίξεις. Ας τα έχουμε στα χέρια μας καλύτερα θα είναι.» μας απαντούσαν όλοι σχεδόν στο ερώτημα αν έκαναν την ανάληψη λόγο Σαβ/κου ή λόγο των τελευταίων εξαγγελιών. «Δεν συμφωνούμε με το δημοψήφισμα και με την όλη τροπή που πήραν τα πράγματα»συμπλήρωσαν,ενώ κάποιοι άλλοι μας είπαν:»επιτέλους θα αποφασίσουμε για το μέλλον μας και ας πάμε και σε δραχμή που έπρεπε να ήμασταν εδώ και 5 χρόνια».
Οι απόψεις των πολιτών αρκετές όπως διαπιστώσατε και εσείς κατά την επίσκεψη του φακού του agrinioreport.com σε πολλά ΑΤΜ.
Υπήρξε και η δήλωση βέβαια του κ. Π.Καμμένου ο οποίος τόνισε πως οι τράπεζες θα είναι ανοιχτές την Δευτέρα κανονικά και τα χρήματα των πολιτών όπως και οι πληρωμές δεν διατρέχουν κανένα κίνδυνο.
Ας μην ξεχνάμε βέβαια πως σήμερα στις 12:οο το μεσημέρι συνεδριάζει η Ολομέλεια της Βουλής  και στις 7:00μ.μ  είναι η ψηφοφορία για την έγκριση του δημοψηφίσματος.


??????????????
20150627_023901
??????????????
Agrinioreport 
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook