» Ήρθαμε να βγάλουμε χρήματα φοβούμενοι τις εξελίξεις. Ας τα έχουμε στα χέρια μας καλύτερα θα είναι.» μας απαντούσαν όλοι σχεδόν στο ερώτημα αν έκαναν την ανάληψη λόγο Σαβ/κου ή λόγο των τελευταίων εξαγγελιών. «Δεν συμφωνούμε με το δημοψήφισμα και με την όλη τροπή που πήραν τα πράγματα»συμπλήρωσαν,ενώ κάποιοι άλλοι μας είπαν:»επιτέλους θα αποφασίσουμε για το μέλλον μας και ας πάμε και σε δραχμή που έπρεπε να ήμασταν εδώ και 5 χρόνια».
Οι απόψεις των πολιτών αρκετές όπως διαπιστώσατε και εσείς κατά την επίσκεψη του φακού του agrinioreport.com σε πολλά ΑΤΜ.
Υπήρξε και η δήλωση βέβαια του κ. Π.Καμμένου ο οποίος τόνισε πως οι τράπεζες θα είναι ανοιχτές την Δευτέρα κανονικά και τα χρήματα των πολιτών όπως και οι πληρωμές δεν διατρέχουν κανένα κίνδυνο.
Ας μην ξεχνάμε βέβαια πως σήμερα στις 12:οο το μεσημέρι συνεδριάζει η Ολομέλεια της Βουλής και στις 7:00μ.μ είναι η ψηφοφορία για την έγκριση του δημοψηφίσματος.
Agrinioreport
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...