Μεγάλη δημοσκόπηση που διενεργήθηκε από γνωστό site (με πάνω απο 14.000 μοναδικές συμμετοχές) φέρνει τα πάνω κάτω στην επιθυμία των ελλήνων για παραμονή στην ευρωζώνη με κάθε κόστος αφού οι Έλληνες δεν είναι διατεθειμένοι να δεχτούν περαιτέρω λιτότητα εις το όνομα του ευρώ.
Όλα δείχνουν οτι όταν και εφόσον γίνει το δημοψήφισμα με δίλημμα την αποδοχή ή όχι του ασφυκτικού προγράμματος των θεσμών (που στην ουσία σημαίνει ευρώ (με νέα μέτρα) ή δραχμή), το αποτέλεσμα δεν θα είναι αυτό που μας πλασάρουν οι περισσότερες «Πρετεντέριες έρευνες».
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
Το 65% θεωρεί οτι η Κυβέρνηση κάνει πολύ σοβαρή διαπραγμάτευση, σε αντίθεση με ενα 24% που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο πιστεύουν οτι οι Κυβερνώντες μας οδηγούν στα χειρότερα.
Πολύ αισιόδοξο το 42% των Ελλήνων αφού θεωρούν οτι μπορούμε να παραμείνουμε στην Ευρωζώνη χωρίς νέο μνημόνιο άρα και νέα μέτρα!
Κόλαφος για την Ευρωπαική Ένωση αφού η πλειοψηφεία των Ελλήνων (85%) πιστεύουν οτι οι Ευρωπαίοι μας έχουν βοηθήσει ελάχιστα ή καθόλου.
Μόλις ενα 9% θέλει να υποχωρήσει η Κυβέρνηση και να πάρουμε οποιοδήποτε μέτρο προκειμένου να παραμείνουμε στην Ευρωζώνη. Το 53% προτιμά την ΡΗΞΗ, ενώ ενα 36% απαιτεί προσπάθεια μέχρι τέλους.
Εδώ φαίνεται ξεκάθαρα πόσο υποτιμητικά βλέπουν οι Έλληνες τους πολιτικούς αφού ακόμη και τώρα, αυτές τις κρίσιμες στιγμές 6 στους 10 πιστεύουν οτι ενα συμβούλιο πολιτικών αρχηγών θα γίνει μόνο και μόνο για τις εντυπώσεις και οχι την ουσία.
Απόλυτη ισοπαλία για τους υπέρμαχους και τους πολέμιους της Ευρωπαικής Ένωσης. Η πλειοψηφεία των Ελλήνων πλέον κοιτάει (κυρίως) την τσέπη του και λέει ΝΑΙ στην Ευρωπαική Ένωση αλλά μόνο υπο προυποθέσεις.
Η μεγάλη έκπληξη της έρευνας. Σε περίπτωση ΝΕΩΝ ΜΕΤΡΩΝ μόλις το 27% προτιμά να παραμείνουμε στο ΕΥΡΩ, ενώ το 66% επιλέγει να ακολουθήσουμε την δικιά μας πορεία μέσω ενός νέου Εθνικού νομίσματος.
Όπως καταλαβαίνει κανεις σε περίπτωση δημοψηφίσματος τα πράγματα δεν θα είναι τόσο απλά…
Σημείωση: Η δημοσκόπηση διεξήχθη το χρονικό διάστημα 20-6 έως 26-6 2015
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!