Μια μέρα, η σύζυγος κάποιου, αναρωτήθηκε τι θα έκανε ο άντρας της αν εκείνη έφευγε από το σπίτι, χωρίς να πει κουβέντα για το που πήγε.
Αποφάσισε έτσι να του γράψει ένα γράμμα. Σε αυτό του έλεγε ότι δεν άντεχε άλλο και είχε βαρεθεί τη σχέση τους. Δίπλωσε λοιπόν το γράμμα και το έβαλε στο κομοδίνο του.
Εκείνη δεν έφυγε όμως από το δωμάτιο, αλλά κρύφτηκε κάτω από το κρεβάτι τους.
Όταν εκείνος γύρισε στο σπίτι, είδε το γράμμα και μάλιστα έκανε και κάποια σημείωση πάνω.
Η σύζυγός του συντετριμένη βγήκε από την κρυψώνα της, γεμάτη δάκρυα στα μάτια. Δεν πίστευε πόσο τυφλή ήταν που ο άντρας της την απατούσε και την κορόιδευε πίσω από την πλάτη της.
Μετά από λίγη ώρα, βυθισμένη στις σκέψεις της, πήγε στο κομοδίνο και πήρε το γράμμα. Το άνοιξε και διάβασε τι τελικά είχε σημειώσει εκείνος πάνω.
«Βλέπω τα πόδια σου κάτω από το κρεβάτι χαζούλα! Πάω να πάρω ψωμί και έρχομαι».
[http://tilestwra.gr/]
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...