Χθές το πρωί κάτοικος που μένει στο κέντρο του Μεσολογγίου ,στην περιοχή δικαστηρίων,
είδε φίδι σκοτωμένο σχεδόν έξω από την πόρτα του σπιτιού του το έβγαλε φωτογραφία και την ανάρτησε στο facebook με σκοπό αν κάποιος ξέρει να ενημερώσει τι φίδι είναι.
Τα πιο πολλά σχόλια μιλούν για το φίδι Αστρίτη το οποίο είναι είδος οχιάς και μάλιστα επικίνδυνο.
Οχιά και σε κατοικημένη περιοχή δεν το ακούμε συχνά μιας και τα φίδια τα συγκεκριμένα ζουν σε ορεινές περιοχές.
Πάντως έχουμε δει το τελευταίο διάστημα ότι είναι αρκετοί οι κάτοικοι που ανεβάζουν φωτογραφίες με φίδια στο facebook από την πόλη του Μεσολογγίου.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...