O φιδοκτόνος των Σερρών, πλέον κυκλοφορεί και σε τατουάζ…
Αν κάποιος τον “χτυπήσει” πάνω στο κορμί του, είναι σίγουρο ότι θα είναι μακράν το χειρότερο τατουάζ made in Greece…
Δεν θα πω πολλά πολλα μιας και γνωρίζετε όλοι τον κύριο σκοτώνω φίδια, φίδι καλό μόνο νεκρό
κτλ…
Σας παραθέτω με την μια το τατουάζ…
ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ!!!!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!