
Το περιστατικό συνέβη στο Περού. Η αλογόμυγα εναπόθεσε τα αυγά της μέσα στον οφθαλμό του παιδιού, την ώρα που εκείνο κοιμόταν. Κάποια στιγμή μετά από λίγες ημέρες ο μικρός παραπονέθηκε ότι τον πονάει το μάτι του. Οι γονείς του είδαν ότι είχε κοκκινίσει σαν το αίμα και είχε πρηστεί αφύσικα.
Αμέσως τον μετέφεραν στο νοσοκομείο Παίδων της Λίμα, όπου εκεί οι γιατροί αφού τον εξέτασαν διαπίστωσαν πως μέσα στο αριστερό του μάτι, υπήρχε κάτι περίεργο. Κάτι ζωντανό… Υπήρχε ένα σκουλήκι, μια μικρή αλογόμυγα που μέρα με τη μέρα αναπτυσσόταν και μεγάλωνε.
Οι γιατροί υπολόγισαν ότι η αλογόμυγα αναπτυσσόταν τουλάχιστον για ένα μήνα μέσα στο μάτι του. Το σημείο όπου αναπτυσσόταν η προνύμφη ήταν δύσκολο να το προσεγγίσουν. Σκέφτηκαν ένα κόλπο. Εάν δεν έπιανε τότε θα χρειαζόταν χειρουργείο.
Πήραν φύλλα από το φυτό βασιλικός και τα έβαλαν κοντά στη «βρύση» του ματιού. Προφανώς το σκουλήκι μύρισε το φυτό και άρχισε σιγά σιγά να βγαίνει προς τα έξω. Όταν εμφανίσθηκε το κεφάλι του, τότε οι γιατροί κατάφεραν να το πιάσουν με μια τσιμπίδα και να το βγάλουν.
Δείτε το βίντεο- Προσοχή περιέχει σκηνές που ενδεχομένως κάποιοι να βρείτε ότι είναι σκληρές
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!