Αποχώρησε η παίκτρια του voice απο το Αγρίνιο! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Αποχώρησε η παίκτρια του voice απο το Αγρίνιο!

 






Η 16χρονη Νεφέλη διαγωνίστηκε στο φετινό The Voice.
Οι κριτές μέχρι την τελευταία στιγμή δεν είχαν γυρίσει, αλλά η Δέσποινα Βανδή στο τελευταίο δευτερόλεπτο πάτησε το κουμπί και την πήρε στην ομάδα της.Δείτε την εμφανισή της!




loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook