Ο Ρουβάς τραγουδάει Θεοδωράκη και αποθεώνεται (VIDEO)… « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Ο Ρουβάς τραγουδάει Θεοδωράκη και αποθεώνεται (VIDEO)…

στις   11:15 μ.μ.  |  Κυριακή 3 Μαΐου 2015




Πολλά ειπώθηκαν και άλλα τόσα γράφτηκαν σχετικά με την απόφαση του Σάκη Ρουβά να ερμηνεύσει το Άξιον Εστί. Εχθές λίγα λεπτά μετά τις 9 το βράδυ του Σαββάτου, εν μέσω αποθέωσης από το συγκεντρωμένο πλήθος χιλιάδων ανθρώπων, ανέβηκε στη σκηνή ο Σάκης Ρουβάς για να ερμηνεύσει το «Άξιον Εστί» του Οδυσσέα Ελύτη σε μελοποίηση του Μίκη Θεοδωράκη.


Η πλατεία της Νέας Σμύρνης από νωρίς είχε γεμίσει ασφυκτικά με 15.000 κόσμου που χειροκροτούσε συνεχώς και αποθέωνε τον τραγουδιστή, ενώ ερμήνευε ένα από τα κορυφαία έργα του Μίκη Θεοδωράκη το “Άξιον Εστί”. Εκείνος, απάντησε στο τέλος με ένα σεμνό «ευχαριστώ» από μικροφώνου στο πλήθος που πραγματικά τον αποθέωσε στην συναυλία που έγινε με αφορμή τη συμπλήρωση των 90 χρόνων από τη γέννηση του μεγάλου Έλληνα μουσικοσυνθέτη.

Δείτε το βίντεο την στιγμή που ο Σάκης Ρουβάς ερμηνεύει το «Άξιον Εστί» του Οδυσσέα Ελύτη σε μελοποίηση του Μίκη Θεοδωράκη:

Πηγή
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...