Το μήνυμα στο εσωτερικό του λεωφορείου που κάνει το γύρο του facebook - Δείτε φωτό! « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Το μήνυμα στο εσωτερικό του λεωφορείου που κάνει το γύρο του facebook - Δείτε φωτό!

Θεσσαλονίκη: Το μήνυμα στο εσωτερικό του λεωφορείου που κάνει το γύρο του facebook - Δείτε φωτό!


Οι υπεύθυνοι του ΟΑΣΘ στέλνουν μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση...

Οι περισσότεροι επιβάτες του ΟΑΣΘ μετακινούνται όρθιοι.


Κάποιοι όμως δεν το αντέχουν και «ανακαλύπτουν» θέσεις σε διάφορα σημεία του λεωφορείου.

Αυτό μάλλον δεν αρέσει καθόλου στον ΟΑΣΘ που προσπαθεί με διάφορα... μηνύματα να αποτρέψει



τέτοιου είδους φαινόμενα. Δείτε τις επόμενες φωτογραφίες...

ΦΩΤΟ από seleo.gr
ΦΩΤΟ από seleo.gr
ΦΩΤΟ από seleo.gr
ΦΩΤΟ από seleo.gr
ΦΩΤΟ από seleo.gr
ΦΩΤΟ από seleo.gr

Πηγή: seleo.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook