Oμολογουμένως η ερμηνεία της εκπροσώπου μας ήταν εντυπωσιακή και πολύ ωραία αλλά όπως όλοι ξέρουμε ο νικητής δεν καθορίζεται μόνο από αυτά..Χρόνια τώρα ξέρουμε περι συμμαχιών και όχι μόνο…Πάμε λοιπόν στο ψητό…
Η Ελλάδα αναμένεται να παλέψει για να μπει λοιπον στην 15αδα και την περιμένουμε να τερματίζει κάπου εκεί…Από 13η εως 17η..!! Νικήτρια του θεσμού αναμένεται κατά πάσα πιθανότητα να είναι η Σουηδία, ενώ Ρωσία και Ιταλία θα προσπαθήσουν να πλασαριστούν στην πρώτη 3αδα του θεσμού…
Κοντός ψαλμός αλληλούια λοιπόν…Για να δούμε..θα πέσουμε μέσα;;;;
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...