Επιστήμονες βούτηξαν ένα cheeseburger μέσα σε υγρό στομαχιού και δείτε τα αποτελέσματα! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Επιστήμονες βούτηξαν ένα cheeseburger μέσα σε υγρό στομαχιού και δείτε τα αποτελέσματα!

στις   5:30 π.μ.  |  Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

 





Είναι γνωστό πώς τα fast food είναι ιδιαίτερα βλαβερά για την υγεία του ανθρώπου. Ιδιαίτερα κάποια μεγάλα και γνωστά Fast food έχουν δεχθεί συχνά τα βέλη πώς τα χάμπουργκερ που σερβίρουν είναι επικίνδυνα για την υγεία του ανθρώπου. Επιστήμονες λοιπόν αποφάσισαν να βάλουν ένα cheeseburget μέσα σε υδροχλωρικό οξύ για να μιμηθούν αυτό που συμβαίνει στο στομάχι μας όταν τρώμε ένα burget. Τα αποτελέσματα είναι ζοφερά και θα σας καταπλήξουν!


Δείτε το σχετικό βίντεο από το πείραμα.




Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...