Ούτε ιερό ούτε όσιο δεν είχαν κάποιοι που για άλλη μια φορά έβαλαν στόχο εκκλησία. Αυτή τη φορά ο στόχος ήταν η Αγία Μαρίνα Καμαρούλας Αγρινίου
Καταστροφές προκάλεσαν άγνωστοι στο εκκλησάκι της Αγίας Μαρίνας σύμφωνα με πληροφορίες.Οι δράστες έσπασαν το τζάμι της πλάγιας πόρτας, ξεσκέπασαν ένα μέρος της εκκλησίας προς το καμπαναριό και μπήκαν προφανώς μέσα στον ιερό ναό μιας και μέσα στο εκκλησάκι υπάρχουν και πέτρες πεταμένες.
Επίσης δεν υπήρχαν οι τριχιές στα καμπαναριά και το κιόσκι που υπήρχε στον προαύλιο χώρο ήταν στο έδαφος και έλειπε το ένα σίδερο που στηριζόταν.Προφανώς αυτό το χρησιμοποίησαν οι δράστες κατά την προσπάθειά τους να μπουν στο ναό ή για να σηκώσουν κάτι.
Αξίζει να σημειώσουμε πως μέσα στο ναό υπάρχει η κολυμπήθρα που ίσως να ήταν και η αιτία για όλη αυτή την καταστροφή.
Περαστικοί που αντίκρισαν αυτή την κατάσταση, αμέσως κινητοποιήθηκαν,βρήκαν το τηλέφωνο του εφημέριου και θέλησαν να τον ενημερώσουν για την κατάσταση στο εκκλησάκι. Ο ιερέας τους είπε πως γνωρίζει το θέμα και έχει ήδη ενημερωθεί και η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αγρινίου η οποία ερευνά την υπόθεση.
Φωτό:Β.Θ,Κ.Κ
http://agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!