Πρώην βουλευτής της ΝΔ το έριξε στο μπάσκετ - Δείτε φωτό μέσα από το γήπεδο! « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Πρώην βουλευτής της ΝΔ το έριξε στο μπάσκετ - Δείτε φωτό μέσα από το γήπεδο!

Τρίκαλα: Πρώην βουλευτής της ΝΔ το έριξε στο μπάσκετ - Δείτε φωτό μέσα από το γήπεδο!

Ο πρώην βουλευτής έχει πολύ ελεύθερο χρόνο και βρήκε τον κατάλληλο τρόπο για να τον αξιοποιήσει...
Ο πρώην βουλευτής Ηλίας Βλαχογιάννης, με κόκκινη αμφίεση (είναι γνωστά άλλωστε τα Ολυμπιακά του αισθήματα) εμφανίστηκε στο κλειστό γυμναστήριο με παρέα φίλων για να ξεδώσει! Το στέλεχος της ΝΔ, το 2011 είχε οριστεί Αναπληρωτής Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη του κόμματος και ένα χρόνο αργότερα, εξελέγει πρώτος βουλευτής της ΝΔ στο νομό Τρικάλων.

Είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών. Η σύζυγός του Αθανασία Κων/νου Καλτσά, κατάγεται από τη Σαρακίνα Καλαμπάκας.

Παλιότερα δίδαξε ως καθηγητής στη σχολή Αξιωματικών Αστυνομίας και στη Σχολή Εθνικής Ασφάλειας, ενώ διετέλεσε μέλος  του Δ.Σ. της Εταιρείας Θεσσαλικών Μελετών για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Πηγή: trikalavoice.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook