
Δύο κρούσματα απειθαρχίας υπήρξαν κατά το χθεσινό παιχνίδι του ΠΑΟΚ με τον Λεβαδειακό, με τον Γιώργο Γεωργιάδη, κατά τη διάρκεια της σημερινής προπόνησης, να μιλάει στους παίκτες του και να τους φέρνει προ των ευθυνών τους.
Διαφορετική από τις προηγούμενες ήταν η σημερινή προπόνηση του ΠΑΟΚ, με τον Γιώργο Γεωργιάδη, να τα «ψέλνει» στους παίκτες του, εξαιτίας των δύο πειθαρχικών παραπτωμάτων που έγιναν κατά τη διάρκεια του χθεσινού αγώνα.
Το πρώτο ήταν όταν οι Μακ και Παπαδόπουλος, είχαν μία έντονη λογομαχία, σχετικά με το ποιος θα εκτελέσει το πέναλτι, ενώ το δεύτερο ήταν η αποχώρηση του Κριστιάν Νομπόα για τα αποδυτήρια, δίχως προηγουμένως να ζητήσει την άδεια του προπονητή του.
Ο Ελληνας τεχνικός έθεσε προ των ευθυνών τους όλους τους παίκτες, τονίζοντάς τους μεταξύ άλλων πως δεν θν α επιτρέψει να μπουν προσωπικοί εγωισμοί πάνω από το συμφέρον της ομάδας, αφού κάτι τέτοιο δεν ήταν ποτέ αποδεκτό σε καμία από τις θητείες του στον ΠΑΟΚ, ως προπονητή, ενώ τους ανέφερε και παραδείγματα παικτών που όταν έδειξαν ανάλογες συμπεριφορές διώχτηκαν από την ομάδα.
Στη συνέχεια, τους τόνισε πως η ομάδα έχει κατακτήσει μόλις δύο τίτλους στα τελευταία 30 χρόνια, και μάλιστα υπό πολύ χειρότερες διοικητικές και οικονομικές συνθήκες, κάτι που το πέτυχαν διότι υπήρχαν ισχυρές προσωπικότητες που έβαζαν την ομάδα πάνω από το «εγώ» τους. Αυτό θα πρέπει να πράξουν και οι ίδιοι τους επεσήμανε, αν θέλουν να γευτούν τις επιτυχίες και τους τίτλους που πανηγύρισε ο ΠΑΟΚ το 2001 και το 2003.
Η… κατσάδα Γεωργιάδη όμως δεν σταμάτησε όμως εκεί. Στη συνέχεια, τους έδωσε το ελαφρυντικό πως τα χθεσινά κρούσματα, είναι δείγμα της έντασης και τις πίεσης που βγαίνει από την ανάγκη που έχει η ομάδα να πετύχει τον τελευταίο στόχο που τις απέμεινε, ωστόσο υποστήριξε πως όλο αυτό θα πρέπει να είναι ελεγχόμενο και να μην προκαλεί εκνευρισμό και άγχος.
Στη συνέχεια, η κουβέντα που είχε με τους παίκτες του εντός αποδυτηρίων, πέρασε σε καθαρά αγωνιστικά ζητήματα. Ο ΓΧ, τόνισε πως είναι ικανοποιημένος από τη δουλειά που γίνεται, τόσο στις προπονήσεις, όσο και σε αρκετά σημαία των αγώνων, όμως επεσήμανε πως υπάρχουν πολλά ακόμα πράγματα που χωράνε βελτίωση, ενόψει των πλέι οφ.
Χαρακτηριστικά τους είπε… «Παρότι καλύψαμε τους 7 βαθμούς που μας χώριζαν από τη δεύτερη θέση, παράλληλα με μια αλλαγή στον αγωνιστικό προσανατολισμό μας, υπάρχουν πράγματα που πρέπει να αλλάξουν σε νοοτροπία και στα ματς για να είμαστε σε θέση ισχύος στην τελική ευθεία που θα κριθούν όλα».
sdna.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...