Πέφτει πίσσα στην Ιόνια Οδό! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Πέφτει πίσσα στην Ιόνια Οδό!

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   8:40 μ.μ.  |  Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Πέφτει πίσσα στην Ιόνια Οδό!
Άρχισε σήμερα το στρώσιμο με πίσσα ενός κομματιού περίπου 5 χιλιομέτρων από τον κόμβο Κεφαλοβρύσου έως τον κόμβο Πλευρώνας Μεσολογγίου.
Τα μηχανήματα της Κοινοπραξίας δουλεύουν στο φουλ ώστε εντός του Ιουνίου το τμήμα αυτό να δοθεί στην κυκλοφορία. Στη συνέχεια ο σημερινός κλάδος θα κατασκευαστεί ξανά για να… κουμπώσουν και οι δύο κατευθύνσεις της Ιόνιας Οδού και να ολοκληρωθεί το κομμάτι.
Τα προβλήματα βέβαια με τις απαλλοτριώσεις εξακολουθούν να υφίστανται καθώς ένα… ποιμνιοστάσιο εμποδίζει την ολοκλήρωση του τμήματος Κεφαλόβρυσο - Μεσολόγγι. Εάν ξεπεραστεί και αυτό άμεσα τότε ίσως έως το τέλος του έτους να παραδοθεί όλο το τμήμα στους οδηγούς ώστε μπαίνοντας κάποιος από το Μεσολόγγι να βγαίνει μετά την Αμφιλοχία στην παλιά εθνική οδό. Στην περίπτωση αυτή η διαδρομή Αντίρριο - Γιάννενα θα είναι κατά ένα τέταρτο περίπου γρηγορότερη...
 aixminews.gr

Image Gallery

  • Click to enlarge image DSC_1880.jpg
  • Click to enlarge image DSC_1882.jpg
  • Click to enlarge image DSC_1886.jpg
  • Click to enlarge image DSC_1887.jpg
  • Click to enlarge image DSC_1889.jpg
  • Click to enlarge image DSC_1890.jpg

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...