Ο Γιαννακόπουλος τους έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Ο Γιαννακόπουλος τους έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα!

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   9:30 μ.μ.  |  Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Ο Γιαννακόπουλος τους έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα!
Στο αθλητικό ραδιόφωνο Μetropolis φιλοξενήθηκε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, όμως η κουβέντα δεν εξελίχθηκε όπως θα ήθελε, με αποτέλεσμα ο πρώην πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός να τους κλείσει το τηλέφωνο on air!
Πριν την άκομψη αποχώρησή του, είχε δηλώσει τα εξής: 

«… είμαι στενοχωρημένος λόγω της ήττας, αλλά η ζωή συνεχίζεται», ενώ για τα όσα δυσάρεστα ακολούθησαν μετά την προσωρινή διακοπή του αγώνα είπε: «Αυτά είναι στενάχωρα πράγματα, είναι κάθετα αντίθετα με αυτά που πρέπει να συμβαίνουν στον αθλητισμό. Ο αθλητισμός πρέπει να ενώνει και να μας κάνει περήφανους παγκοσμίως. Αυτά τα πράγματα δεν έχουν χώρο στον αθλητισμό». 

Όσο για τη διαφωνία του με τον υφυπουργό Αθλητισμού, Σταύρο Κοντονή, ανέφερε: «Ο κ. Κοντονής έχει τις απόψεις του, έχω κι εγώ τις δικές μου». 

Ακούστε τη συνομιλία ΕΔΩ (λυπούμαστε για την καθυστέρηση στο link, ωστόσο δεν είναι δική μας ευθύνη)
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...