ΑΓΡΙΝΙΟ:Σκυλάκια βρέθηκαν σε κάδο απορριμάτων « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

ΑΓΡΙΝΙΟ:Σκυλάκια βρέθηκαν σε κάδο απορριμάτων

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   5:45 π.μ.  |  Τρίτη 5 Μαΐου 2015

11199031_1604334189783961_1131930590_n
Η ασυνειδησία μερικών δεν έχει όρια απ” ότι φαίνεται καθώς 2 μικρά σκυλάκια βρέθηκαν σήμερα το πρωί μέσα σε κάδο στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας.

Τις φωνές που έβγαζαν τα σκυλάκια κατάλαβε υπάλληλος καθαρισμού του δήμου. Αμέσως φώναξε τους κατοίκους της περιοχής για να τη βοηθήσουν να τα βγάλει από τον κάδο. Τελικά με την συνδρομή των περιοίκων τα κουταβάκια βγήκαν από τον κάδο απορριμάτων χωρίς να έχουν τραυματιστεί.

Δεν είναι γνωστό το πως τα σκυλάκια βρέθηκαν εντός του κάδου, ωστόσο πιθανολογείται πως κάποιος τα έβαλε εκεί κι ότι δεν μπήκαν από μόνα τους. Το ευτυχές είναι ότι οι κάτοικοι πρόλαβαν τα μικρά τετράποδα πριν να περάσει το επόμενο απορριματοφόρο του δήμου, γιατί σε αυτή την περίπτωση η κατάληξη θα ήταν τραγική. Τελευταία, είναι γενικό το φαινόμενο της κακοποίησης των ζώων.

Μεγάλη η απανθρωπιά μας και την δείχνουμε καθημερινά με κάθε τρόπο. Θα μπορούσε ο κάτοχος των μικρών σκυλιών να τα αφήσει σε κάποιο μέρος αφού του ήταν βάρος και όχι να τα πετάξει στον κάδο απορριμάτων. Τελικά η τύχη τους από ότι φαίνεται τα ήθελε και μακριά από αυτό το κακοπροέραιτο αφεντικό αλλά και να ζήσουν.

Ας ελπίσουμε ότι αυτό ήταν το τελευταίο συμβάν, αν και δεν θα είναι….!!
11212362_1604334179783962_877231513_n
http://agrinioreport.com/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...