Περπατούσε και την δάγκωσε φίδι - Στο νοσοκομείο η γυναίκα μετά την επίθεση της οχιάς! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Περπατούσε και την δάγκωσε φίδι - Στο νοσοκομείο η γυναίκα μετά την επίθεση της οχιάς!

στις   3:37 μ.μ.  |  Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Μαγνησία: Περπατούσε και την δάγκωσε φίδι - Στο νοσοκομείο η γυναίκα μετά την επίθεση της οχιάς!
Η άτυχη γυναίκα περπατούσε στο πεζοδρόμιο όταν ξαφνικά έπεσε σφαδάζοντας στους πόνους...

Στο Νοσοκομείο του Βόλου μεταφέρθηκε χθες το βράδυ 84χρονη από τα Μελισσάτικα, η οποία λίγη ώρα νωρίτερα κι ενώ είχε βγει να περπατήσει, δέχθηκε τσίμπημα από φίδι, κατά πάσα πιθανότητα οχιά.

Οι γιατροί του Αχιλλοπούλειου αρχικά εκτίμησαν ότι η ηλικιωμένη γυναίκα θα έπρεπε να παραμείνει για νοσηλεία, τελικά όμως μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών η 84χρονη επέστρεψε στο σπίτι της, καλά στην υγεία της.

Πηγή: Εφημερίδα Θεσσαλία
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...