Aγρίνιο: Εξέπνευσε η γυναίκα που ήπιε χλωριούχο υγρό « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Aγρίνιο: Εξέπνευσε η γυναίκα που ήπιε χλωριούχο υγρό


Δεν κατάφερε τελικά να κρατηθεί στη ζωή η 43χρονη γυναίκα από το Αγρίνιο, η οποία προσπάθησε να βάλει τέρμα στη ζωή της καταναλώνοντας χλωριούχο καθαρτικό υγρό.
Η απόπειρα αυτοκτονίας σημειώθηκε




 μεσα στο σπίτι της στο Αγρίνιο στις 22 Μαΐου.


Η γυναίκα εξέπνευσε χθες βράδυ στο νοσοκομείο Αγρινίου.http://www.thebest.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook